Potrivit ambasadei, anunţul vine ca urmare a măsurilor adoptate de către autorităţile spaniole în contextul evoluţiei epidemiei COVID-19 şi în scopul protejării cetăţenilor români.

Programările obţinute pentru perioada următoare vor fi anulate. Un mesaj în acest sens va fi transmis fiecărui utilizator în parte pe adresa de e-mail utilizată la crearea contului pe www.econsulat.ro.

Întreg personalul consular rămâne la dispoziţia cetăţenilor români pentru acordarea de asistenţă consulară în situaţii deosebite sau care prezintă un caracter urgent, temeinic justificate, determinate de necesităţi deosebite (ex.: decese, accidente, acte solicitate de autorităţile locale în contextul pandemiei etc.).

Imediat ce activitatea cu publicul va fi reluată, oficiile consulare vor proceda la reprogramarea tuturor solicitanţilor ale căror programări iniţiale au fost anulate.

Depăşirea cu succes a acestei situaţii extraordinare depinde şi de buna cooperare dintre ambasadă, oficiile consulare şi cetăţeni, potrivit sursei citate.

Informaţii privind serviciile consulare, precum şi numerele de telefon la care cetăţenii români pot primi asistenţă consulară pot fi găsite la adresa: http://madrid.mae.ro/node/756

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și