1) COSTENIUC FLORIN IOAN
Consilier local în cadrul Consiliului Local al Orașului Cavnic, Jud. Maramureș

INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 01 iulie 2012 și până la data de 05 ianuarie 2015, întrucât a exercitat, simultan cu funcția de consilier local, și funcția de consilier personal în cadrul Cabinetului Primarului Orașului Cavnic, încălcând, astfel, dispozițiile art. 88, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 161/2003.

2) MARIN ALEXANDRU
Primar al Comunei Siliștea, Jud. Teleorman, și fost Viceprimar al Comunei Siliștea

INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 19 iunie 2008 – 11 aprilie 2012, întrucât a exercitat, simultan cu funcția de viceprimar, și funcția de administrator al societăților comerciale SAN PROSPER S.R.L. (până la data de 15 decembrie 2011) și SAN SAN IMPEX S.R.L., încălcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 161/2003.

3) ȚEPEȘ MARIAN

Viceprimar al Comunei Vasilați, Jud. Călărași
INCOMPATIBILITATE

Se află în stare de incompatibilitate începând cu data de 07 aprilie 2011, întrucât exercită, simultan cu funcția de viceprimar, și calitatea de membru în cadrul Consiliului de Administrație al Școlii Gimnaziale ”Constantin Brâncoveanu” Vasilați, Județul Călărași, încălcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 161/2003.

4) STAIU GHEORGHE
Primar al Comunei Șușani, Jud. Vâlcea

CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV

În exercitarea mandatului de primar, a încheiat, la data de 30 octombrie 2012, un contract privind concesionarea suprafeței de 112 mp, aparținând domeniului privat al Comunei Șușani, către S.C. STAIU DAMIR S.N.C. (societate comercială în cadrul căreia persoana evaluată și soția acestuia dețineau funcția de administrator), încălcând, astfel, dispozițiile art. 76, alin. (1) din Legea nr. 161/2003 și dispozițiile art. 75, lit. a), b) și c) din Legea nr. 393/2004.

5) COTEA MIHAI
Consilier local în cadrul Consiliului Local al Municipiului Calafat, Jud. Dolj

INCOMPATIBILITATE

Se află în stare de incompatibilitate începând cu data de 22 iunie 2012, întrucât exercită, simultan cu funcția de consilier local, și funcția de consilier în cadrul Cabinetului Primarului Municipiului Calafat, încălcând, astfel, dispozițiile art. 88, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 161/2003.

6) CONSTANTIN VIOREL
Consilier local al Comunei Borlești, Jud. Neamț

INCOMPATIBILITATE

În perioada exercitării mandatelor de consilier local, S.C. CONSTANTIN LIBRAR PREST S.R.L. (societate comercială în cadrul căreia persoana evaluată deține calitatea de asociat în solidar cu soția sa care, în plus, deține și funcția de administrator al societății) a emis facturi fiscale în cuantum de 21.478,35 Lei către Primăria Comunei Borlești (acte justificative pentru vânzarea / cumpărarea de produse și / sau servicii, respectiv înscrisuri sub semnătură privată, prin care se constată executarea unor operațiuni comerciale), obiectul tranzacției între societatea comercială și primărie fiind furnizarea de produse alimentare și non-alimentare, încălcând, astfel, dispozițiile art. 90, alin. (1) și (2) din Legea nr. 161/2003.

7) NEDELCU CURIAC
Consilier local în cadrul Consiliului Local al comunei Carașova, Jud. Caraș-Severin

CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV

La data de 23 mai 2014, a participat, în calitate de consilier local, la deliberarea și adoptarea hotărârii Consiliului Local Carașova privind repartizarea suprafețelor de teren aflate în administrarea Comunei Carașova, și, ulterior, în data de 28 mai 2014, a încheiat cu Primăria Comunei Carașova un contract de închiriere pentru o suprafață de pajiște aflată în domeniul privat al Comunei Crașova.
Persoana evaluată a încălcat, astfel, dispozițiile art. 46 din Legea nr. 215/2001, și dispozițiile art. 75, lit. a) și art. 77, alin. (1) și (2) din Legea nr. 393/2004.

Persoanele evaluate au fost informate despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiază – de a fi asistate sau reprezentate de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le consideră necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris. MARIN ALEXANDRU nu a depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în exercitarea dreptului la apărare.

Citește și