Știri Sighet247.ro: Circulația trenurilor pe relația Sighet - Salva, în pericol de a fi închisă din cauza mafiei și corupției din interiorul CFR

În data de 5 noiembrie a.c. subsemnatul am avut de efectuat un drum la București și din motive de comoditate am optat pentru a călători cu trenul, nu cu autoturismul personal. Din păcate, călătoria a fost una horror, atât la dus cât și la întors, totul din cauza mafiei și corupției din interiorul CFR.

Circulația trenurilor pe relația Sighet - Salva, în pericol de a fi închisă din cauza mafiei și corupției din interiorul CFR Trenul Regio Express 4136 combinat cu Inter Regio Night 1644 a plecat din stația Sighetu Marmației conform programului la ora 17:42. În tren la vagonul cușetă, cald, atmosferă plăcută, totul anunța un parcurs fără probleme. În doar câteva minute trenul ajunge în stația Cămara Sighet, moment în care se defectează sistemul INDA aflat în locomotivă, cel care asigură încălzirea trenului. Atunci aflăm de la personalul de tren că de fapt o altă locomotivă trebuia să tracteze trenul, dar aceea a fost înlocuită în ultimul moment cu o alta foarte răblăgită, din cauză că cea inițială avea și ea la rândul ei sistemul de încălzire al trenului defect.

După două halte, Tisa și Crăciunești, ajungem în stația Bocicoi. Aici, surpriză! Locomotiva nu reușește să pună în mișcare trenul decât după mai multe încercări ale mecanicului. După oprirea în halta Lunca la Tisa, locomotiva nu vroia nicicum să se miște de pe loc. După aproximativ trei minute, totuși, trenul se pune în mișcare, însă se oprește în doar câteva secunde, pentru a se pune din nou în mișcare cu chiu cu vai. Viteza de croazieră, aproximativ 10 km/h timp de câteva minute, după care viteza începe să crească ușor.

Frigul deja a pus stăpânire pe tren până în Valea Vișeului, unde are loc rebrusarea. De pe peron îl zăresc pe mecanicul de locomotivă invocând toți sfinții și prietenii sfinților în timp ce meșterea ceva prin sala motoarelor cu o bucată de sârmă în mână. Călătorii încep să se ia la harță cu personalul de tren, ba că întârziem, ba că este foarte frig. Până la urmă mecanicul de locomotivă se dă bătut și ne anunță că ne va tracta până la Beclean pe Someș fără încălzire, aceasta dacă reușim să ajungem.

Ajungem cu chiu cu vai în stația Leordina, după ce în Petrova mecanicul a mai izolat o grupă de motoare să nu ia foc locomotiva. De aici pur și simplu locomotiva nu mai vroia să miște. Într-un final reușim să ajungem la Vișeu de Jos cu o întârziere de aproximativ 30 de minute (trenul circulând în acest răstimp cu maxim 5 km/h). Aici călătorii cer șefului de tren și mecanicului să raporteze locomotiva ca fiind defectă pentru a se trimite o alta de la Sighet, fapt ce nu se aplică. Plecăm cu chiu cu vai din Vișeu de Jos și în scurt timp, în mijlocul pustietății, între o râpă și mulți boscheți trenul se oprește iar locomotiva cedează definitiv și iremediabil. Temperatura din tren este similară cu cea de afară, puțin sub 0 grade Celsius.

După aproximativ trei ore apare de la Sighet locomotiva ce trebuia să tracteze inițial trenul, trage întreaga garnitură înapoi în Vișeu de Jos, decuplează locomotiva defectă, după care, în ritm alert pornim către Beclean pe Someș - cu patru ore întârziere. Bineînțeles, zero căldură în tren - a doua locomotivă avea din start sistemul INDA defect. Somn forțat înfofolit în trei pături. Beclean pe Someș - locomotivă electrică, încălzire, viață.

Deși a plecat cu o întârziere de mai bine de patru ore din stația Iza, surprinzător, trenul are o întârziere de doar două ore la sosirea în București.

În data de 6 noiembrie a.c., întoarcerea acasă cu IR-N 1643 București Nord - Beclean pe Someș - Sighetu Marmației. Aceeași poveste

Orgoliul naţiunii poate naşte monştri!
2.000 pachete de ţigări ascunse în podeaua și rezervorul unui autoturism
DRAGOMIREȘTI - A intrat cu microbuzul într-un șanț după o curbă periculoasă
Băimărean arestat preventiv pentru un furt din magazin
Tirania majorității parlamentare
METEO - Cum va fi vremea în Maramureş luni, 24 aprilie
Salvamont - Avalanșa din Retezat a fost declanșată de către victimele acesteia
Amplasare radare pentru luni, 24 aprilie 2017
Două olimpiade naționale se desfășoara începând de astăzi în Baia Mare
VASLUI - Bătrână de 80 de ani condamnată la 5 ani închisoare, după ce a omorât un violator
Cătălin Predoiu cere liderilor PNL să-și declare afacerile pe care le au cu PSD
Halep și Begu au menținut România în Grupa Mondială
O chirie nedeclarată la Finanțe, chiar şi de 100 de lei, se lasă cu dosar penal
47 de milioane de francezi, așteptați la urne pentru a-și alege Președintele
22 APRILIE - Ziua Internațională a Planetei Pământ
SFÂNTUL GHEORGHE - Mai mult de un milion de români îşi serbează astăzi onomastica
O CARTE, DUMINICA: „Să fii român!” de Dan Puric
FOTO & VIDEO - 111 persoane intenţionau să iasă ilegal din România, ascunse în interiorul unui automarfar
Avalanșă în Retezat; se pare că doi copii ar fi murit
Ziua Bunei Vecinătăți reunește la Apșa de Jos reprezentanți din Transcarpatia, Maramureș și Satu Mare
Rusia: Gruparea Stat Islamic revendică atacul asupra unui sediu al FSB
METEO - Cum va fi vremea în Maramureş în weekendul 22-23 aprilie
STUDIU - Mâncarea sărată nu provoacă sete, ci ... foame
RADARE – Amplasarea aparatelor radar pentru sâmbătă, 22 aprilie
Prognoza METEO pentru lunile mai - iulie. Ce vine după iarna din aprilie
FOTO & VIDEO - Urmărire în trafic pentru reținerea unui autoturism încărcat cu țigări de contrabandă
Jandarmii  la datorie de Ziua oraşului Borşa
Tradiţii şi obiceiuri de Izvorul Tămăduirii
O gravidă a născut într-o autospecială a pompierilor, din cauza ninsorii
Atacul de la Paris, revendicat de organizația teroristă Stat Islamic
METEO - Cum va fi vremea în Maramureş vineri, 21 aprilie
RADARE - Amplasarea aparatelor radar pentru vineri, 21 aprilie
20 de întrebări despre corupţie pentru locuitori ai României
Cum vor arăta noile buletine electronice. Vor putea fi accesate cu cod PIN
Ali Makin, consulul Ambasadei Republicii Arabe Siriene, în vizită de lucru în Maramureș