Mai întâi însă, trebuie să denunțe contractul cu City la Fondul de Garantare a asiguraților. Pot face acest lucru online sau prin postă.

Purtătorul de cuvânt al Autorității de Supraveghere Financiară, Dan Apostol explică pentru Europa FM, care este procedura pe care trebuie să o urmeze șoferii pentru a-și schimba polița RCA.

”Înainte de toate, trebuie să rămânem în legalitate cu mașina înmatriculată, adică trebuie să fie autovehicolul asigurat RCA. Un client se poate duce să-și achiziționeze o altă poliță de asigurare la un alt asigurator pe care îl dorește, după care se duce și denunță polița deținută anterior, la Fondul de Garantare.”

Autoritatea de Supraveghere Financiară a constatat ca City Insurance, cel mai mare asigurator auto din piata, este in incapacitate de plată, asa ca vineri i-a retras licenta de functionare.

Ce fac însă șoferii care sunt implicati intr-un accident rutier si una dintre parti are RCA –ul incheiat la City Insurance:

”Dacă devine victima unui eveniment nefericit, unui eveniment rutier, în aceste zile, nu mai merge la companie, să facă constatarea daunei, va merge la Fondul de Garantare. Va face dosarul de daună, exact cum se făcea înainte, se procesează și își așteaptă rândul la plată. Fondul de Garantare va acționa ca o firmă de asigurat, doar că nu va mai emite polițe. Își asumă răspunderea pentru polițele emise până acum.

Cu alte cuvinte, service-urile nu vor mai avea voie să respingă un client care vine cu o poliță de la City Insurance.

Este libertatea fiecărui patron sau manager de service să decidă ce face cu clienții. Dar nu vor mai avea nici un motiv ca să respingă un dosar de daună înregistrat, pe care Fondul de Garantare îl preia în administrare, va intra la plată iar service-ul va trebui să lucreze cu Fondul de Garantare și să aștepte efectuarea plății”.

Sa mai spunem ca Executivul a pregatit o ordonanta de urgenta prin care clientii City sa poate fi despăgubiti in caz de accident.

Prin intermediul serviciului de Email, cererile se depun la următoarele adrese:

- Deschidere dosare daună (Anexa 7): constatari.daune@fgaromania.ro
- Cereri de plată (Anexa 9 și 10): cerere.plata@fgaromania.ro
- Petiții/Sesizări: petitii@fgaromania.ro
- Pentru orice alte solicitări/întrebări etc: office@fgaromania.ro
- Comunicare cu mass-media: comunicare@fgaromania.ro

Pentru a trimite prin poșta cereri de deschiederi de dosare de daună, adresă poștală: Strada Vasile Lascăr nr.31, CP: 020492, sector 2, București, a mai anunțat FGA.

Citește și

Comentarii