Se angajează și să fie mai transparente și să-i informeze mai bine pe călători.

Zborurile anulate în timpul pandemiei le-au dat bătăi de cap multor clienți ai companiilor aeriene. Unii dintre ei au reușit să-și recupereze banii abia după mai mult de un an de când au făcut solicitatarea. Alții nu au rezolvat problema nici acum.

Acum, 16 companii aeriene au căzut de acord, după discuții cu Comisia Europeană, să ramburseze la timp sumele datorate. Printre companii sunt Air France, Alitalia, Austrian Airlines ,British Airways, KLM, Lufthansa, Ryanair și Wizz Air. Firmele s-au angajat de asemenea să ofere vouchere clienților doar când ei cer în mod expres acest lucru și să îi informeze mai bine în privința drepturilor pe care le au cu privire la zborurile anulate.

Comisarul european pentru Transport, Adina Vălean, a salutat angajamentul și a spus că este crucial pentru a restabili încrederea pasagerilor.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și

Instructor auto-moto Sighet