Însă, susţin cei de la CJ Maramureş, în momentul în care reclamanţilor li s-a cerut să facă o plângere scrisă în acest sens, în care să lase date de contact şi să ofere mai multe informaţii concrete, aceştia au închis telefoanele. Au fost făcute totuşi verificări, după cum susţine Dana Gagniuc, purtător de cuvânt al CJ Maramureş, verificări care nu au confirmat cele reclamate.

„S-au primit telefoane anonime, două sau trei telefoane la Consiliul Judeţean Maramureş, cum că ar fi cornurile vechi, că sunt aduse după cinci zile etc. Colegii au sunat la conducerile şcolilor din Borşa şi reclamaţiile nu s-au adeverit. Ba mai mult, cei care se ocupă de distribuţia laptelui şi a cornului au angajat personal suplimentar, pentru a putea face totul ca la carte. De trei ori pe săptămână se duce laptele şi cornul”, a menţionat Dana Gagniuc.

La rândul său, Olivia Ardelean, comisar-şef al Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Maramureş, a declarat că, în acest moment, sunt făcute controale pe această temă şi că, până în momentul de faţă, nu au fost găsite nereguli.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și