Prima opţiune va fi introducerea unor butoane noi sub fiecare postare, denumite „Show more” şi „Show less”. Cele două butoane vor fi afişate atât sub postările obişnuite din feed, cât şi în cadrul secţiunii Reels, care conţine clipuri video în format vertical, asemănător TikTok. Primul buton va indica algoritmului că utilizatorul vrea să vadă mai multe postări de acel tip, iar al doilea exprimă dezinteresul său faţă de subiectul postării.

Astfel, utilizatorii vor putea vedea şi interacţiona doar cu conţinutul relevant pentru ei şi vor contribui, de asemenea, la o îmbunătăţire a algoritmului reţelei de socializare.Totuşi, cele două butoane nu vor fi afişate automat, iar persoanele le vor putea accesa folosind meniul deschis prin apăsarea butonului cu trei puncte afişat în dreptul fiecărei postări.

Utilizatorii vor putea opta pentru cât de mult conţinut să vadă din partea prietenilor şi familiei

Cea de-a doua opţiune pe care Facebook o va introduce îi va ajuta pe utilizatori să aleagă cât de frecvent să vadă postări de la prieteni şi familie, dar şi postările de pe paginile apreciate şi grupuri de discuţie din care fac parte.

În dreptul fiecărui cont sau pagină, utilizatorul va putea opta pentru afişarea unei cantităţi mai mari sau mai mici de conţinut. De exemplu, un utilizator care vrea mai mult conţinut de la persoanele cunoscute poate alege „normal” sau „more” la prieteni şi familie, respectiv „less” la pagini şi grupuri. Noile opţiuni a fluxului de conţinut vor deveni vizibile utilizatorilor, treptat, începând cu zilele următoare.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și