Directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, plănuieşte să vorbească despre schimbarea numelui în cadrul conferinţei anuale Connect a companiei, pe 28 octombrie, dar ar putea fi dezvăluit mai devreme.

Rebrandingul ar poziţiona reţeaua de socializare ca unul dintre numeroasele produse sub o companie mamă, care va supraveghea, de asemenea, grupuri precum Instagram, WhatsApp, Oculus şi altele, potrivit Reuters.

Mişcarea de rebranding va reflecta, de asemenea, accentul pus de Facebook pe construirea aşa-numitului metavers, o lume online în care oamenii pot folosi diferite dispozitive pentru a se deplasa şi comunica într-un mediu virtual, potrivit raportului, scrie Mediafax.

Facebook a investit masiv în realitatea virtuală (VR) şi realitatea augmentată (AR) şi intenţionează să îşi conecteze cei aproape trei miliarde de utilizatori prin intermediul mai multor dispozitive şi aplicaţii.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și

Instructor auto-moto Sighet