„Pană la această dată avem înregistrate 67 de reclamații venite de la diverse persoane. Luna trecută au fost 81 de reclamații, iar în mai am avut 104 reclamații. Noi am calculat ca medie undeva la 100 de reclamații pe lună. Se reclamă orice, de la produse expirate la servicii de telefonie mobilă sau fixă. Reclamațiile cele mai multe sunt pe prestări de servicii, pe telefoane, accesorii, dar avem reclamații și pe credite, de genul retragere bani din cont, refinanțări ș.a.m.d.”, a declarat comisar șef OPC Maramureș, Dacian Manoliu.

Acesta a mai menționat că există și reclamații parțial întemeiate, dar și destule neîntemeiate.

„Nu se poate spune că avem foarte multe reclamații legate de bănci, eu zic că ei și-au reglat în mare parte din problemele care au existat. Avem reclamații pe alimentare, produse alterate, diferențe de preț în sensul că un preț e la casă, altul e la raft. Dar pot fi și reclamații neîntemeiate, de genul că nu a avut omul atâta cantitate de produs cât a plătit”, a adăugat Manoliu.

Citește și