"Oferim energie verde, pe care o putem furniza în orice locaţie din România, iar procesul de alegere a serviciilor Hidroelectrica este simplu şi nu presupune întreruperi în alimentare. Mizăm pe corectitudine în relaţia cu clienţii noştri, iar contractul pe care îl punem pe masă nu are niciun fel de costuri adiţionale sau clauze ascunse. În plus, comunicarea cu compania şi transmiterea documentelor se poate face online", a afirmat Bogdan Badea, preşedintele directoratului Hidroelectrica.

Acţiunea este ca urmare a strategiei companiei de a-şi creşte numărul de clienţi pe zona de furnizare odată cu liberalizarea completă a pieţei de energie.

"Ne dorim să aducem energie românească în casele românilor, de la producător, direct la consumator. Suntem racordaţi la realităţile momentului şi aşteptăm cu interes deschiderea pieţei de energie. Hidroelectrica a demonstrat că este o companie competitivă şi că adevărata performanţă se vede atunci când există piaţă concurenţială. Avem speranţe mari pentru anul 2021 şi suntem convinşi că eliminarea distorsiunilor arbitrare produse de OUG 114 va avea ca efect obţinerea unor preţuri corecte la electricitate, precum şi stimularea investiţiilor în sector", a adăugat Badea.

Compania a înfiinţat un call center, a întărit structurile suport şi infrastructura IT.

Hidroelectrica este cel mai mare producător român de energie electrică şi principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Naţional. Compania are în exploatare un număr de 209 centrale hidroelectrice, cu o putere instalată totalizând 6.482 MW.

Planurile strategice ale companiei includ diversificarea portofoliului de producţie către zona energiei verzi şi a serviciilor adiacente: înfiinţarea/achiziţionarea de parcuri eoliene onshore şi offshore, fotovoltaice, producţie de hidrogen, precum şi dezvoltarea unei reţele de staţii de încărcare a automobilelor electrice.

Citește și