Directorul CNADR a ținut să arate că finalizarea celor două tronsoane de drum național 18 care au rămas, în afară de Sighet-Moisei, unde lucrările sunt aproape finalizate fiind realizate de firma lui Umbrărescu pe bani proprii, sunt o prioritate pentru Guvernul Ponta în anul care va veni. La fel și podul, mai ales că în opinia oficialilor de la București acest pod se justifică economic având în vedere relațiile economice care există între cele două state.

”Eu cred că simpla prezență a noastră aici arată că vrem să facem ceva, că vrem să depășim faza discuțiilor teoretice, pentru ca să coborâm pe pământ de pe hărți. Pentru că circulăm pe drumuri, nu pe pereți.

Am venit astăzi ca să văd cu ochii mei care este situația reală din teren în legătură cu podul peste Tisa, respectiv cu DN 18. Sunt cele două obiective imediate pentru 2014. Știu că DN 18 este vital pentru acest județ și pentru această zonă. Cunosc constructorul din zonă, știu că au existat probleme financiare, pentru că acest constructor a lucrat pe bani proprii o perioadă de timp, anul viitor i se vor plăti acești bani cu siguranță...„, a declarat directorul CNADR.

Acesta a mai adăugat că în acest moment nu se ia în calcul rezilierea contractelor cu cele 2 firme care se ocupă de Baia Mare-Sighet și Moisei-Iacobeni.

Citește și