Reprezentantii Consiliului Judetean Maramures n-au fost deloc surprinsi de plasarea judetului pe locul intai in privinta celor mai proaste drumuri, aratand ca intr-adevar aceasta e realitatea. Seful administratiei maramuresene, Zamfir Ciceu, spune ca anul acesta nu se va trece la lucrari serioase, pentru ca bugetul a fost in asa fel construit incat sa fie realizate doar studii de fezabilitate, pentru a se incerca obtinerea de fonduri europene.

„Cred ca nu va surprinde nici pe dumneavoastra, asa cum nu ne-a surprins nici pe noi, din pacate intr-un mod neplacut, pentru ca in ultimii 20 de ani in Maramures n-a fost reabilitat niciun drum judetean, la modul serios. De aceea, in acest an am incercat sa construim bugetul pe parametrii care sa ne permita, cel putin din punct de vedere al studiilor de fezabilitate, sa stim exact ce avem de facut si sa incercam sa prindem cat mai multe finantari europene”, a declarat Zamfir Ciceu.

Mai mult, reprezentantii administratiei maramuresene s-au declarat nemultumiti de faptul ca nici macar lucrarile de intretinere nu sunt executate corespunzator, desi societatea care se ocupa de plombari e in subordinea Consiliului Judetean.

Din pacate, chiar si propria noastra societate care se ocupa cu intretinerea drumuri judetene face niste lucrari de mantuiala. Am dispus colegilor care se ocupa de receptie, sa mearga si sa ia la pas fiecare groapa plombata. Este inadmisibil sa putem ridica plombele proaspat puse cu mana din gropi pe care zicem ca le-am astupat si sa cerem bani pentru asta. Este inadmisibil. Cei care fac lucrari proaste o suporta ei, noi nu platim”, a mentionat Zamfir Ciceu.

Conform presedintelui CJ, cele mai proaste drumuri din judet se regasesc pe Valea Izei si in zona Codru. Din pacate, nici macar investitia de pe drumul Baia Sprie-Barsana n-a fost reluata, in prezent lucrarea fiind in stand-by, pana cand va fi organizata licitatia pentru atribuirea lucrarilor.

Maramuresul a fost plasat pe primul loc intr-un top al judetelor tarii care releva calitatea foarte proasta a arterelor de circulatie de interes national si european. Clasamentul a fost dat publicitatii de capital.ro, in baza unor informatii obtinute din partea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) referitor la durata depasita a soselelor. Recordul absolut apartine judetelelor Maramures si Salaj, ale caror cai rutiere sunt expirate in proportie de 100%.

Citește și

Comentarii