Pentru ajutorul de încălzire cu gaze naturale, energie electrică şi combustibili solizi sau petrolieri, formularele sunt puse la dispoziţia solicitanţilor de către Primăria Sighetu Marmației prin Direcţia de Asistenţă Socială (str. Dragoș Vodă nr. 35), sau pot fi descărcate de pe site-ul www.primaria-sighet.ro

Un titular are dreptul legal la un singur ajutor de încălzire, în funcţie de tipul de încălzire a locuinţei (energie termică, gaze naturale, energie electrică, combustibili solizi sau petrolieri) şi la suplimentul de energie acordat cumulat în funcţie de sursele de furnizare a energiei utilizate în locuinţă.

Cererea şi declaraţia pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei se depun individual sau prin asociaţiile de proprietari la Direcţia de Asistenţă Socială din cadrul Primăriei Municipiului Sighetu Marmației.

Solicitarea acestor ajutoare se poate face pe tot parcursul sezonului rece, iar acordarea drepturilor cuvenite se face începând cu luna depunerii cererii, cu condiţia ca această să fie înregistrată până pe data de 20 ale lunii.

Depunerea cererilor-declaraţii se face o singură dată la începutul sezonului rece (noiembrie 2021 – martie 2022) la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Sighetu Marmației, str. Dragoș Vodă nr. 35, începând cu data de 25.10.2021,după următorul program:

- de luni până joi: 08.30-15.30;
- vineri : 08.30-13.00;

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Sighetu Marmației, str. Dragoș Vodă nr. 35 sau la telefon 0262/314579, e-mail: directiadeasistentasociala@yahoo.ro sau dassighet@gmail.com.

Citește și