Într-un comunicat remis AGERPRES, vineri, de Biroul de presă al SJU Suceava, se arată că, în scopul evitării repetării acestei 'situaţii regretabile', la nivelul acestei unităţi spitaliceşti s-au dispus o serie de măsuri, respectiv s-a solicitat eşaloanelor superioare sprijinirea în acoperirea deficitului cu personal medical de specialitate; s-a demarat procedura de încadrare, în regimul stării de urgenţă, pe o perioadă de 6 luni, a personalului medical mediu, asistente şi infirmiere, informaţia fiind postată pe site-ul spitalului; s-a reorganizat personalul medical pe secţii, în funcţie de urgenţele medicale şi numărul de pacienţi; s-a organizat personalul neoperativ (TESA), ce-şi desfăşoară activitatea în birouri aglomerate, în lucrul pe schimburi.

Totodată, s-a solicitat Direcţiei de Sănătate Publică Suceava sprijin în obţinerea cât mai repede a rezultatelor efectuate asupra personalului medical propriu, dar şi efectuarea în regim prioritar a testelor asupra întregului personal medical.

S-a solicitat, de asemenea, achiziţionarea de aparatură de înaltă tehnicitate în sprijinul luptei împotriva acestei pandemii, cu finanţare de la Consiliul Judeţean şi bugetul de stat, printre care Analizator chemiluminiscenţă maglumi 800, Aparat de ventilaţie pentru urgenţă staţionar Oxylog şi Autoclav 23 litri.

'Asigurăm opinia publică suceveană că personalul medical al acestui spital va continua să fie fidel profesiei şi nevoilor cetăţeanului, chiar şi acum când este expus virusului COVID-19 mai mult decât oricine altcineva', transmite conducerea SJU Suceava.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și