"Aşa cum este specificat pe etichetă, proporţia untului este de 0,5%. Însă tot aici este indicată şi proporţia de sare, tot de 0,5%, aşa încât ne putem întreba retoric de ce acest produs nu s-a numit "Margarină Linco cu sare".
Apreciem că este extrem de improbabilă sesizarea olfactivă a unei cantităţi de 2,5 grame unt într-o caserolă de 500 grame, aşa cum se menţionează în prezentarea produsului – Linco Cu Unt face orice sandviș un răsfăț, păstrând gustul plăcut al untului, dar și calitățile margarinei", se arată într-un comunicat al Asocieției pentru Protecția Consumatorilor dn România.

Normele metodologice privind etichetarea alimentelor, adoptate prin Hotărârea Guvernului nr. 106/2002, cu modificările şi completările ulterioare, la art. 4 prevăd următoarele: "(1) Informaţiile înscrise pe etichetă nu trebuie să inducă în eroare consumatorii, la achiziţionarea produselor, în privinţa: a) caracteristicilor alimentului şi în special a naturii, identităţii, proprietăţilor, compoziţiei, cantităţii, durabilităţii, originii sau provenienţei sale, precum şi a metodelor de fabricaţie sau de producţie [...]".

Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România solicită agentului economic să respecte prevederile legale în materie şi să informeze corect consumatorii asupra produsului menţionat.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și