O ordonanță aprobată de Guvern în 25 ianuarie stabilește condițiile în care pot fi retrași banii.

Ordonanța nr. 10/25 ianuarie 2024 prevede că:

Prin derogare de la OUG 166/2022, beneficiarii care, până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe, nu au utilizat integral sumele de pe cardul de energie valabil

- pot încasa în numerar, până la data de 31 martie 2024, la oficiile poștale, sumele plătite pentru procurarea de lemn de foc.
Adică persoanele care au cumpărat lemne de foc dar nu au cheltuit toți banii îi pot retrage de la poștă.

Acte necesare

În vederea încasării sumei în numerar, beneficiarii de sprijin prezintă următoarele documente justificative:

- cardul de energie valabil la data la care se efectuează plata prin servicii de mandat poștal
- actul de identitate al beneficiarului de sprijin
- documentul/documentele justificativ/justificative emis/emise până la data de 15 martie 2024
- cum ar fi avizul de însoțire a mărfii, factura, bonuri fiscale
- prin care fac dovada că au achiziționat lemn de foc pentru încălzire care este utilizat la locul de consum, prin înscrierea - acestuia pe documentele justificative, și dovada achitării acestuia către furnizorul de lemn de foc

În situația în care beneficiarul cardului de energie are alt domiciliu sau altă reședință decât cel/cea care este inscripționat/inscripționată pe cardul de energie

- contractul privind furnizarea lemnului de foc la domiciliu sau reședință
- împreună cu declarația pe propria răspundere că utilizează sprijinul pentru compensarea prețului la energie la adresa unde locuiește.


Preluare: Alba24.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și