Avand in vedere Hotararea Guvernului nr. 856 din 14.10.2020 privind prelungirea starii de alerta incepand cu data de 15.10.2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de Covid-19,si din motive de siguranta medicala legate de prevenirea raspandirii si infectarii cu Covid-19, Casa Judeteana de Pensii Maramures anunta restrangerea activitatii cu publicul. Astfel:
Activitatea la ghiseu se va desfasura doar pentru depunerea/preluarea de documente (dosare) sau cereri pentru ajutorul de deces/adeverinte de stagii/bilete de tratament.
Orice alte informatii vor putea fi solicitate sau acordate telefonic sau prin e-mail.
Din motive medicale, in perioada 02.11.2020- 13.11.2020, Directia Stabiliri si plati pensii si Casa Locala de Pensii Sighetu-Marmatiei isi vor desfasura activitatea in doua schimburi.
In vederea continuarii activitatii institutiei in conditii optime, precum si pentru protejarea sanatatii beneficiarilor, daca nu este absolut necesara deplasarea dumneavoastra la Casa Judeteana de Maramures, va rugam „Stati acasa”!
Numerele de telefon si adresele de e-mail la care puteti sa apelati pentru obtinerea de informatii sunt urmatoarele:
pentru Casa Judeteana de Pensii Maramures:
– nr. telefon: 0262227448; 0262437175; 0262206444; 0262227493;
– nr. fax: 0262227497;
– e-mail: pensii@pensiimaramures.ro;
stagii.maramures@cnpp.ro (pentru adeverinte stagii de cotizare)
bilete.maramures@cnpp.ro (pentru bilete de tratament)
maramures.ambp@cnpp.ro (accidente de munca si boli profesionale).
– pentru Casa Locala Sighetu-Marmatiei:
– nr. telefon: 0262310020;
– nr. fax: 0262437242;
– e-mail: intrebari_sighet@pensiimaramures.ro
Preluare: ZiarMM.ro