Cea de-a treia și ultima parte a documentarului Wild Carpathia, produs în parteneriat de Travel Channel și Autoritatea Națională pentru Turism din România și care va fi difuzat în noiembrie în întreaga lume, pune în lumină spectaculozitatea Munților Carpați, scrie marți portalul worldscreen.com.
Andrew Grieve, vicepreședinte de vânzări la Scripps pentru Marea Britanie și EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), a calificat documentarul drept o "experiență fertilă care arată lumii și poporului român ce are de oferit această țară". "Canalul nostru de televiziune caută permanent noi parteneriate pentru a prezenta formate ca Wild Carpathia, nu doar cu scopul de a contribui la susținerea unor obiective comerciale cum este turismul, ci și pentru a intra în legătură cu spectatorii noștri cărora le plac călătoriile", a spus Grieve.
"Ca post cu difuzare globală, suntem mândri că am avut ocazia să lucrăm în tandem cu Autoritatea Națională pentru Turism din România pentru a realiza o producție atrăgătoare și pentru a le arăta telespectatorilor Travel Channel o regiune mai puțin cunoscută a lumii", a declarat la rândul său Jon Sichel, director executiv la Scripps UK & EMEA (n.r. — Scripps Network International fiind compania care deține Travel Channel).
Maria Grapini, ministru delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri și Turism, s-a declarat "profund onorată de a putea contribui la realizarea unui proiect atât de important pentru promovarea României în străinătate" și a afirmat că este "foarte optimistă în ce privește impactul acestuia asupra sectorului turistic local".
Preluare: AgerPres