Nicolae Iuga a mai arătat că după 1 ianuarie 2025, după ce trec alegerile, CFR Călători va retrage de pe rută câteva din trenurile sale pentru a face loc operatorului privat, suspectând că la mijloc tot de șpagă ar fi vorba. Dacă această decizie se va materializa, atunci vorbim de un număr însemnat de angajați ai CFR care vor rămâne fără locuri de muncă.

Cei mai mulți angajați ai CFR din Maramureșul Istoric și o parte din cei din județul Bistrița-Năsăud stau cu frica în sân că ar putea rămâne șomeri, fiind nemulțumiți de deciziile aberante luate de către mai marii de la CFR Călători. Aceștia, în loc să optimizeze mersul de tren și să țină cu angajații proprii, luptă împotriva companiei proprii, sabotând-o.

În cursul zilei de 30 octombrie a.c., în Gara CFR Sighetu Marmației a sosit un automotor vechi de câțiva zeci de ani, aparținând operatorului privat Interregional, pentru a face probele de traseu pe zona Salva-Sighet. Trenul privat a fost întâmpinat de către primarul municipiului Sighetu Marmației, Vasile Moldovan, și de către senatorul PSD de Maramureș, Sorin Vlașin.

Cu toate că automotorul sosit la Sighet, un fel de autobuz pe șine, este unul cumpărat second și are o vechime de zeci de ani, mai marii județului au publicat postări laudative pe Facebook în care aclamau apariția unui operator privat, care asigură „un tren modern și confortabil”. Se pare că nici senatorul Vlașin Sorin și nici Președintele Consiliului Județean Maramureș, Zetea Gabriel, nu au călătorit în viața lor cu un automotor - dacă ar fi făcut-o nu ar fi vorbit de „confort” și „tren modern”. Vorba senatorului PSD Sorin Vlașin din video-ul pe care el însuși l-a postat pe pagina sa de Facebook: „Are căldură, are vagoane, are ușă, este un tren”!

Cert este că, odată ce a pus gând rău trenurilor de pe ruta Salva-Sighet, CFR Călători își va urma planul de retragere a trenurilor sale de pe această rută, lăsând loc operatorilor feroviari privați, dar și celor cu autobuze. Toate, după ce trec alegerile, probabil începând cu data de 1 ianuarie 2025, după cum susține Nicolae Iuga.

După ce a renunțat la închiderea liniei ferate Salva-Sighet, mai marii din CFR vor să introducă un operator privat pe zonă. Acuzele de șpagă continuă să curgă

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și