Totul a început luni, 28 ianuarie, atunci când tânăra a mers la magazinul Media Galaxy din Craiova, cu gândul să îşi cumpere telefonul dorit.

Totuşi, angajaţii i-au explicat că telefonul nu este pe stoc şi că este necesară o comandă online pentru ca telefonul să poată ajunge în trei zile lucrătoare.

Tânăra a făcut comanda, a achitat 6.800 de lei pentru telefonul de ultimă generaţie şi apoi a plecat liniştită acasă, urmând să fie sunată pentru a-şi ridica noul telefon.

Pe 31 ianuarie, în jurul orei 17.00, un angajat al magazinului a contactat-o pe tânără şi a chemat-o să îşi ridice telefonul.

Tânăra a povestit că un angajat al magazinului i-a adus cutia telefonului şi i-a arătat că este sigilată.

Totuşi, fata l-a rugat pe angajatul magazinului să deschidă cutia şi să îi deschidă telefonul, pentru a-i face configurările necesare.

"Nu ne-a venit să credem. Nici mie, nici lui. În locul telefonului erau puse bucăţi de plastilina. Toţi angajaţii au venit la noi, inclusiv şeful de magazin, inclusiv clienţii. Toată lumea făcea fotografii la cutie", a povestit craioveanca.

În cutia sigilată, în loc de telefon, oamenii au găsit mai multe bucăţi de plastilină.

Angajaţii Media Galaxy şi-au înştiinţat şefii de la Bucureşti despre incident, iar tânăra urmează să primească alt telefon.


Preluare: Observator.tv

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și