Maramureșenilor nu li se spune totul atunci când sunt la cumpărături. Neinformarea completă, corectă și precisă a consumatorilor privind caracteristicile esențiale ale produselor/serviciilor este cea mai des întâlnită deficiență de către comisarii de la Protecția Consumatorului Maramureș la controalele care se fac în județ, potrivit axanews.ro

În primele 10 luni din 2018 comisarii Comisariatului Județean al Protecției Consumatorului Maramureș au efectuat 1561 de acțiuni de control ocazionate fie de cercetarea unor reclamații, fie de tematicile naționale sau regionale. Pentru neconformitățile identificate pe parcursul acestor acțiuni au fost aplicate 849 de amenzi în valoare de 783.300 lei.
Deficiențele sancționate cel mai frecvent au fost cele privind nerespectarea prevederilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, existența la comercializare a produselor cu termenul de valabilitate depășit, respectiv nerespectarea condițiilor de păstrare/depozitare impuse de către producător. Tot în perioada analizată, ianuarie-octombrie 2018, nu au fost înregistrate reclamații inedite.
Preluare: axanews.ro