Fără aceste adeverințe, mulți pensionari riscă să primească pensii diminuate. Cele opt luni de așteptare au adus oamenii la disperare, iar senatorul Ivan a decis să facă o interpelare la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, adresându-se ministrului Ștefan-Radu Oprea. El a explicat situația dificilă în care se află foștii angajați ai REMIN S.A., aflată sub coordonarea ministerului.

Un alt aspect frustrant pentru pensionari este lipsa de răspuns la numărul de telefon oferit de REMIN S.A. și accesul restricționat în instituție. Senatorul Ivan solicită o modalitate legală de soluționare rapidă a acestor probleme, o procedură de verificare a stadiului cererilor și o formă alternativă de contact pentru situații similare. El subliniază că nicio persoană nu ar trebui să aștepte atât de mult pentru a primi un răspuns la o solicitare de recalculare a pensiei, mai ales când viitorul lor depinde de aceasta.

CMF 11240015

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și