Wall Street Journal a citat studii făcute de Facebook în ultimii trei ani care au examinat cum Instagram afectează tinerii, adolescentele fiind cele mai afectate. O prezentare internă făcută de Facebook arată că dintre adolescenții care au raportat gânduri suicidare, 13% dintre utilizatorii britanici și 6% dintre utilizatorii americani au găsit că problema vine de la Instagram.

„32% dintre adolescente spun că atunci când se simțeau prost în privința corpurilor lor, Instagram le-a făcut să se simtă mai prost”, au notat cercetătorii. Facebook ar fi găsit că 14% dintre băieții din SUA au spus că Instagram i-a făcut să se simtă mai prost în privința lor.

În vreme ce Facebook a concluzionat că un procent considerabil de adolescenți nu sunt afectați în mod negativ de către Instagram, potrivit Wall Street Journal, caracteristicile pe care compania le-a identificat ca fiind cele mai nocive sunt parte din configurația sa cheie.

Potrivit raportului, cercetătorii au avertizat că pagina Explore de pe Instagram, care afișează postările curatoriate ale unor conturi, poate împinge utilizatorii către conținut care poate fi dăunător. Aplicația are de asemenea o cultură a publicării doar a celor mai bune imagini și momente, și operează ca un produs ce dă dependență.

„Aspecte ale Instagramului se exacerbează între ele pentru a crea o furtună perfectă”, conform cercetării citate de Wall Street Journal.

Directorii executivi de rang înalt au revizuit cercetarea, potrivit WSJ, și au făcut referire la ea într-o prezentare făcută anul trecut de Mark Zuckerberg. Facebook ar fi avut dificultăți în gestionarea problemei, în timp ce încerca să țină utilizatorii interesați să revină. Facebook lucrează la o versiune de Instagram pentru copiii sub 13 ani.

Tinerii sunt cheia succesului Instagram. Mai mult de 40% dintre utilizatorii Instagram au 22 de ani sau mai puțin, potrivit documentelor consultate de WSJ.

Într-o postare pe blog, șefa pentru politici publici a Instagram, Karina Newton, a răspuns la aceste informații publicate și a spus că compania cercetează moduri de a face utilizatorii să nu se mai gândească prea mult la anumite tipuri de postări de pe Instagram.


Preluare: Digi24.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și