UniCredit, organizatorul acestui eveniment, a anunțat joi că râvnitul trofeu a atras circa 8.300 de vizitatori în România.

Trofeul, în greutate de 7,5 kg, este din argint și e aurit pe interior, are 73,5 cm înălțime și 46,5 cm lățime.

Fabio Capello, antrenorul echipei naționale de fotbal a Rusiei și ambasador oficial UniCredit pentru UEFA Champions League, a declarat într-o conferință de presă: „Mă bucur că am adus în România un trofeu care se vede mai mult la televizor. Simplul fapt că tinerii ating acest trofeu înseamnă mult pentru spectatorii de fotbal”.

Fostul internațional Miodrag Belodedici, ambasador UEFA Champions League Trophy Tour în România, a afirmat că a avut șansa să cucerească de două ori acest trofeu, „cu două stele. Una este Steaua București și cealaltă este Steaua Roșie Belgrad. Pentru mine a fost un vis împlinit să joc și să ating cupa”.

Graham Turner, purtător de cuvânt al UEFA, a explicat inițiativa acestui turneu al trofeului: „La început, trofeul era returnat la UEFA după 11 luni, timp în care era păstrat ca o piesă de mobilier. Apoi, am văzut care este interesul uriaș față de această cupă și am început să îl prezentăm în lume”.

Anca Nuță, director de comunicare UniCredit Țiriac Banc, a menționat că „în afară de trofeu, la București a fost organizată o expoziție cu obiecte din lumea fotbalului. Suporterii au putut face fotografii și filme, au participat la concursuri”.

În prezent, Bayern Munchen este deținătoarea trofeului, după ce a învins în finală o altă formație germană, Borussia Dortmund, cu scorul de 2-1.


Preluare: AgerPres

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și