In cadrul evenimentului Facebook Marketing Summit, reteaua de socializare a confirmat o noua schimbare semnificativa pentru WhatsApp. Din 2020, aplicatia va include reclame, scrie TechRadar.
Reclamele vor fi introduse in aplicatie in cadrul Status (echivalentul Stories din Instagram). In timpul Facebook Marketing Summit, publicul a putut vedea si cum vor arata aceste reclame in interfata WhatsApp.
Reclamele din Status (Status Ads) vor umple tot ecranul si poti afla mai multe informatii despre produs sau companie cu o simpla miscare a degetului, insa multi utilizatori ar putea fi nemultumiti de noua schimbare, potrivit BGR.
Coming Soon to @WhatsApp...
— Matt Navarra (@MattNavarra) 21 mai 2019
- WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
- WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
- WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + 📸 @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP
WhatsApp a anuntat reclamele acum cateva luni, insa reclamele for fi incluse in aplicatie anul urmator.
Pe langa viitoarele reclame din aplicatie, WhatsApp a aratat si noul format al mesajelor pentru WhatsApp Business si integrarea aplicatiei in catalogul Facebook Business Manager.
Preluare: digi-world.tv