Meta Verified va costa 11,99 dolari pe lună pe web sau 14,99 dolari pentru utilizatorii de iPhone, potrivit BBC News. Opțiunea va fi disponibilă în Australia și Noua Zeelandă din această săptămână.

Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, a declarat că această mișcare va îmbunătăți securitatea și autenticitatea pe aplicațiile de socializare.

Măsura vine după ce Elon Musk, proprietarul Twitter, a implementat abonamentul premium Twitter Blue în noiembrie 2022.

Serviciul de abonament plătit al Meta nu este încă disponibil pentru companii, dar orice persoană fizică poate plăti pentru verificare.

Insignele - sau "căpușele albastre" - au fost folosite ca instrumente de verificare pentru conturile de profil înalt, pentru a semnala autenticitatea acestora.

Abonamentul ar oferi utilizatorilor plătitori o insignă albastră, o vizibilitate sporită a postărilor lor, protecție împotriva imitatorilor și un acces mai ușor la serviciul clienți, a precizat Meta într-un mesaj pe site-ul său.

Compania a mai precizat pentru BBC că schimbarea nu va afecta conturile verificate anterior, dar a precizat că va exista o creștere a vizibilității pentru unii utilizatori mai mici care devin verificați datorită funcției plătite.

Permiterea accesului utilizatorilor plătitori la o bifă albastră a provocat anterior probleme pentru alte platforme de socializare.

Funcția de verificare cu plată a Twitter a fost suspendată în noiembrie anul trecut, când oamenii au început să pretindă că sunt mari branduri și celebrități, plătind pentru această insignă.

Meta afirmă că numele de utilizator Instagram și Facebook va trebui să corespundă unui document de identitate furnizat de guvern pentru a beneficia de verificare, iar utilizatorii vor trebui să aibă o fotografie de profil care să le includă fața.

Alte site-uri precum Reddit, YouTube și Discord folosesc în mod similar modele bazate pe abonament.

Meta nu a precizat când va fi implementată această funcție și în alte țări, deși Zuckerberg a spus într-o postare că va fi "în curând".

În noiembrie, compania a anunțat pierderea a 11.000 de locuri de muncă, ca urmare a investițiilor excesive în timpul pandemiei Covid-19.


Preluare: stirileprotv.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și